Ring XXII
Sodalith, Silber, Harz
2008
Brosche "Nag"
Messing versilbert, Foto,
2008
Brosche "Jan"
Fotos, vorgefundenes Objekt, Stahl,
2008
"PendantRing"
Kaktussquarz, Silber,
2008
Brosche "Under pressure"
Silber, Melanit (schwarzer Granat),
2008
Collier "Salome"
Krabbenpanzer, Aquamarin, Bergkristall, Silber,
2008
Salome, Salome, tancuj mi. Prosím ťa, tancuj mi. Smutný som dnes večer. Àno, dnes večer som veľmi smutný. Keď som sem vkročil, skĺzol som sa v krvi, a to je zlé znamenie, a počul som, istotne som počul švihot krídel vo vzduchu, švihot obrovských perutí. Neviem, čo to znamená . . . Smutný som dnes večer. Tancuj mi, Salome, prosím ťa. Ak zatancuješ, možeš si žiadať, čo len chceš, a dám ti. Àno, tancuj mi, Salome, a dám ti všetko, čo si len zažiadaš, a hoci by to bola polovica mojho kráľovstva……. Žiadam si, aby mi doniesli hneď, na striebornej mise…….. Kentauri skryli sa v pobrežných húštinách a sirény ušli z húštin a ležia v horách pod lístím… (Oscar Wilde: SALOME, Slovenský spisovateľ, 1958)

Kommentare

Beliebte Posts